مطالب مرتبط:
نداشتن بیمه و حوادث کار کارگران ساختمانی را فرسوده کرده است
کاهش 9 درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
حوادث رانندگی در اصفهان یک فوتی و 12 مصدوم بر جا گذاشت
ببینید | تپش؛ مهمترین حوادث روز
اخبار حوادث امروز 12 اردیبهشت از سرنوشت نامعلوم یسنا دیدار دختر 4 ساله اهل کلاله تا تجاوز مرد رمال به 5 زن با معجون سیاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 14:352024-05-02اقتصادي

نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است


مدیرکل تعاون گیلان، نیمی از حوادث ناشی از کار را مربوط به حوزه ساختمان دانست و ادامه داد: حدود نیمی از فوتی های ناشی از کار نیز در کارگاه های ساختمانی رخ می دهد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تعاون گیلان، نیمی از حوادث ناشی از کار را مربوط به حوزه ساختمان دانست و ادامه داد: حدود نیمی از فوتی های ناشی از کار نیز در کارگاه های ساختمانی رخ می دهد.

سیاوش آقاجانی امروز، 13 اردیبهشت ماه در نشست تخصصی ایمنی کار، سرمایه گذاری در بخش ایمنی را خدمت رسانی به جامعه کار و تولید دانست و اظهار کرد: فعالان حوزه ایمنی به جهش تولید کمک می کنند.

وی با اشاره به برگزاری چهار همایش ایمنی کار در سال گذشته، افزود: امروز نخستین همایش ایمنی کار سال 1403 را با همت و مشارکت بخش دولتی و خصوصی برگزار می کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر لزوم آسیب شناسی حوادث در کارگاه های ساختمانی، پویایی ریسک، ایمنی در صنایع فلزی و کاربرد هوش مصنوعی در ایمنی کار به عنوان مسائل مبتلابه عصر حاضر، تصریح کرد: نیازمند به روز شدن در ایمنی کار هستیم.

آقاجانی با اشاره به آثار مثبت همراهی جامعه کارگری و کارفرمایی به ویژه در بخش صیانت از نیروی کار و ایمنی، خاطرنشان کرد: شاهد پیشرفت های جدی در تولید و اشتغال و ایمنی خواهیم بود.


برچسب ها: ساختمان - مدیرکل تعاون - ساختمانی - حوادث ناشی از کار - ایمنی کار - ایمنی - گیلان
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است

نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است